Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9481

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Автоматизована система планування рекламної кампанії для малого та середнього бізнесу
Authors: Грипинська, Н.В.
Дяблов, Б.В.
Issue Date: 2020
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Грипинська Н. В. Автоматизована система планування рекламної кампанії для малого та середнього бізнесу / Н. В. Грипинська, Б. В. Дяблов // Збірник наукових праць за матеріалами XII всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми комп’ютерних наук АПКН-2020», 9-10 листопада 2020. - Хмельницький, 2020. - С. 82-85.
Abstract: Робота представляє розроблення автоматизованої системи підтримки прийняття рішень для ефективного планування рекламних кампаній. Проведене дослідження спрямоване на розв’язання таких завдань: застосовано підхід динамічного програмування для розв’язання задачі оптимального розподілу рекламного бюджету; запропоновано використовувати метод розроблення рекламної стратегії підприємства з допомогою семантичної мережі представлення знань асоціативними зв’язками; запропоновано застосовувати метод аналізу ієрархії для вибору найефективнішої соціальної мережі
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9481
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра телекомунікацій, медійних та інтелектуальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АПКН-2020_Дяблов.pdf910,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.