Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9343

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Назва: Критерії розвитку риторичних умінь майбутніх учителів-словесників у процесі навчання польської мови
Автори: Ранюк, Оксана Петрівна
Ключові слова: критерії;риторичні вміння;польська мова;філолог
Дата публікації: 2020
Видавництво: Ізмаїл: РВВ ІДГУ
Бібліографічний опис: Ранюк О. П. Критерії розвитку риторичних умінь майбутніх учителів-словесників у процесі навчання польської мови // Традиції та інновації в сучасній педагогічній діяльності: європейський вимір : зб. наук. пр. за матеріалами наук.-практ. конф. Ізмаїл : РВВ ІДГУ. 2020. С. 75–78.
Короткий огляд (реферат): У статті описані критерії розвитку риторичних умінь майбутніх вчителів-словесників у процесі навчання польської мови
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9343
Тип вмісту: Стаття
Розташовується у зібраннях:Кафедра слов’янської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ранюк О. П. Стаття критерії.doc49,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.