Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9151

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Розробка комплексу маркетингових комунікацій будівельного підприємства
Authors: Демидова, О.О.
Шатрова, І.А.
Keywords: маркетинг;комунікації;будівельні підприємства;ринок
Issue Date: 16-Sep-2020
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Демидова О. О. Розробка комплексу маркетингових комунікацій будівельного підприємства / О. О. Демидова, І. А. Шатрова // Сучасні досягнення в науці та освіті : зб. пр. XV Міжнар. наук.конф., 16–23 верес. 2020 р., м. Нетанія (Ізраїль). – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 127–131.
Series/Report no.: Секція економічних проблем;
Abstract: Маркетингові комунікації орієнтовані на вирішення певних завдань, які мають відповідати цілям комунікаційної політики. Ос-новна мета маркетингової комунікації при впливі на цільову аудиторію є зміна відношення або поведінки. Для реалізації цієї мети необхідно вирішення відповідних маркетингових завдань, серед яких найбільш поширені: формування знань про товар/послугу або компанію; фор-мування доброзичливого відношення; формування вподобань; форму-вання переконаності; спонукання до купівлі; прискорення акту купівлі; створення або збереження іміджу тощо.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9151
ISBN: 978-966-330-378-9
UDC: 001+378
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Сучасні досягнення в науці та освіті - 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demidova.pdf595,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.