Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8805

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Два підходи до розв’язання задачі цільового програмування. задача про рекламну акцію
Authors: Драч, І.В.
Праворська, Н.І.
Грипинська, Н.В.
Олексієнко, А.О.
Keywords: електронна комерція;цільове математичне програмування;багатокритеріальна оптимізація;метод вагових коефіцієнтів;метод пріоритетів
Issue Date: 2018
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Два підходи до розв’язання задачі цільового програмування. Задача про рекламну акцію / А. О. Олексієнко, Н. І. Праворська, І. В. Драч, Н. В. Грипинська //Современные достижения в науке и образовании : сб. тр. XІІІ Междунар. науч. конф., 6–13 сент. 2018 г., г. Нетания (Израиль). – Хмельницкий, 2018. – С. 49-53.
Abstract: Якість прийнятих рішень у задачах цільового програмування залежить: від способу ранжування часткових цільових функцій за ступенем їх важливості та ступеня гнучкості множини обмежень. Методи розв’язання задач цільового програмування – це пошук «ефективного розв’язку».
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8805
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья1-укр.doc72 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.