Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8768

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Application of ICT for the development of the diagnostic stand of gear-boxes and anchorman bridges of vehicles
Authors: Borovyk, Oleh Vasyliovych
Rudyk, Oleksandr Yuhymovych
Pazii, Maxym Olexandrovych
Keywords: SolidWorks Simulation;finite element method;diagnostic stand;shaft;транспортні засоби;ведучі мости;коробки передач;стенд діагностики;вал
Issue Date: 2020
Publisher: Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom
Citation: Borovyk O. V. Application of ICT for the development of the diagnostic stand of gear-boxes and anchorman bridges of vehicles / O. V. Borovyk, O. Y. Rudyk, M. O. Pazii // Scientific achievements of modern society : Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp. 71-79. URL: http://sci-conf.com.ua/vi-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferencziya-scientific-achievements-of-modern-society-5-7-fevralya-2020-goda-liverpul-velikobritaniya-arhiv/?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=MATERIALY_Liverpul_&utm_content=761175902
Abstract: the possibility of using ICT in the learning process is determined on the basis of the application of the CAD/CAE system SolidWorks Simulation finite element method for calculating the shaft of the diagnostic stand of the transmission boxes and driving bridges of vehicles. Визначена можливість використання ІКТ у навчальному процесі на прикладі розрахунку вала стенду діагностики коробок передач і ведучих мостів транспортних засобів на основі застосування CAD/CAE системи і методу скінченних елементів SolidWorks Simulation.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8768
UDC: 629.113
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра трибології, автомобілів та матеріалознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
267_BorO_en.pdf557 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.