Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8659

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
Authors: Ковінько, Олена Миколаївна
Keywords: бізнес-діяльність;квоти;диверсифікація;аграрна продукція;експорт;імпорт;диверсифікація експорту;зовнішня торгівля
Issue Date: 2017
Citation: Ковінько О. М. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. М. Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32-47.
Abstract: Проведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8659
UDC: 339.9:338.43
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32-47.pdf1,16 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.