Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8310

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: HR-бренд: поняття, чинники впливу, функції та інструменти управління
Authors: Хитра, Олена Володимирівна
Вихованчук, Марина Віталіївна
Keywords: бренд роботодавця;HR-бренд;брендинг роботодавця;HR-брендинг;брендинг персоналу
Issue Date: 17-Aug-2019
Publisher: ГО "Центр економічних досліджень та розвитку"
Citation: Вихованчук М. В. HR-бренд: поняття, чинники впливу, функції та інструменти управління / М. В. Вихованчук, О. В. Хитра // Сучасні міжнародні економічні відносини: становлення та особливості розвитку : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф. – Одеса : ЦЕДР, 2019. – С. 74–77.
Abstract: На процес становлення і розвитку HR-бренду впливає велика кількість чинників як внутрішнього, так і зовнішнього середовища. Роль HR-бренду у забезпеченні конкурентоспроможності компанії і персоналу визначається його інформативною, комерційною, захисною, ресурсною, репутаційною, мотивуючою, підкріплюючою та управлінською функціями. Для ефективного HR-брендингу необхідно застосовувати різноманітні інструменти стратегічного і тактичного управління, створювати мережі внутрішніх і зовнішніх комунікацій.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8310
UDC: 339.9(063)
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом і економіка праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вихованчук_МВ_Тези.PDF312,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.