Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7069

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Фонетичні засоби німецької мови у рекламних текстах
Authors: Король, Світлана Володимирівна
Keywords: рекламні тексти;фонетичні засоби алітерація;асонанс;консонанс та ономатопея;омонімія та паронімія
Issue Date: 2018
Publisher: Хмельницький : ФОП Бідюк Є.І.
Citation: Король С. В. Фонетичні засоби німецької мови у рекламних текстах / С. В.Король // Актуальні проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. / голов. ред. М. Є. Скиба ; відп. за вип. М.М. Торчинський. – Хмельницький : ФОП Бідюк Є.І., 2018. – Вип. 14. – С. 68-77.
Abstract: У статті проаналізовано використання фонетичних засобів у німецькомовних рекламних текстах. Встановлено, що серед фонетичних засобів найуживанішими у текстах такого типу є перед усім алітерація, асонанс, консонанс, ономатопея, омонімія та паронімія. Виявлено особливості та функції фонетичних засобів для забезпечення ефектного звучання рекламного тексту.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7069
UDC: 811.11.112
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:АПФП - 2018 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Король С.В._стаття.doc93,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.