Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6579

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Корпоративна соціальна відповідальність – сучасний вектор розвитку підприємницького потенціалу
Other Titles: Corporate social responsibility - a modern vector of entrepreneurial potential development
Authors: Гончар, Ольга Іванівна
Хачатрян, Валентина Валентинівна
Gonchar, O.I.
Khachatrian, V.V.
Keywords: інновації;високотехнологічні підприємства;високотехнологічна продукція;маркетингові інструменти;маркетинговий комплекс;інтернет-маркетинг;agile-маркетинг
Issue Date: Dec-2017
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Гончар О. І. Корпоративна соціальна відповідальність – сучасний вектор розвитку підприємницького потенціалу / О. І. Гончар, В. В. Хачатрян // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 6, т. 3 (253). – С. 74-80.
Abstract: У поданій роботі розглянуто основні маркетингові інструменти для просування і позиціонування високотехнологічної продукції на високотехнологічних ринках. Представлені особливості формування маркетингового комплексу для високотехнологічних підприємств і комплексу маркетингової підтримки високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для пpoсування. Досліджено основні переваги використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6579
UDC: 658:005.332
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2017 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончар Хачатрян корпорат соц видпов.doc95 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.