Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРогульська, О.О.-
dc.contributor.authorТарасова, О.В.-
dc.contributor.authorRogulska, O.-
dc.contributor.authorTarasova, O.-
dc.date.accessioned2018-02-15T09:38:00Z-
dc.date.available2018-02-15T09:38:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРогульська О. О. Інтернет-технології у навчанні іноземних мов: переваги та недоліки / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ-Вінниця, 2016. – Вип. 46. – С. 296-299.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6094-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема інтернет-технологій, у процесі навчання іноземної мови, що дають змогу студентам всебічно пізнавати культурні особливості різних країн світу, мотивуючи їх до засвоєння необхідних знань та формування вмінь і навичок. Доведено, що сучасний стан розвитку освіти, високий рівень підготовки студентів, специфіка дисципліни «Практичний курс англійської мови»умотивовують необхідність більш широкого використання інноваційних освітніх технологій поряд із традиційними. Схарактеризовано основні комунікаційні можливості Skype. Крім неспростовних переваг, зосереджено увагу на недоліках зазначеної технології.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of the ICT, including internet technologies, implementation in foreign languages teaching has been studied. It has been stressed that it allows students to learn thoroughly the cultural differences around the world, motivating them to master the necessary knowledge and enabling the skills formation. It has been proved that the current state of education, high level of students training, the specificity of the subject «Practical English Course» determine the need for wider use of innovative educational technologies alongside traditional ones. The basic communication opportunities of the Skype technology have been described. Both advantages and disadvantages of the technology have been underlined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології навчання іноземної мови, ,uk_UA
dc.subjectінтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectнавчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectSkype-технологіяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectICTuk_UA
dc.subjectforeign language teaching,uk_UA
dc.subjectInternet technologyuk_UA
dc.subjectSkype-technologyuk_UA
dc.subjectlearner-centered approachuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titleІнтернет-технології у навчанні іноземних мов: переваги та недолікиuk_UA
dc.title.alternativeInternet technologies in teaching foreign languages: advantages and disadvantagesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc378.013+371.2+4uk_UA
Appears in Collections:Кафедра іншомовної освіти та міжкультурної комунікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sitimn_2016_46_76.pdf1,23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.