Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва : 160 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 160
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2017Застосування логістики і маркетингу в економічному розвитку Вінницького регіонуДибчук, Людмила Василівна; Пітик, Оксана В'ячеславівна
20.pdf.jpg2018Ефективність використання нетрадиційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачівДибчук, Людмила Василівна; Dybchuk, LV.
Дибчук_Паночишин1710423747756059981.pdf.jpg2018Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікаційДибчук, Людмила Василівна; Паночишин, Юрій Миколайович
2018Формування комплексного підходу до побудови механізму брендингу у виробничо-торговельних ланцюгахДобровольська, Катерина Анатоліївна; Dobrovolska, K.A.
2019Концептуальні засади формування комплексного підходу до маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у виробничо-торговельних ланцюгахСеменов, Костянтин Леонідович
2018Бренд як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваДобровольська, Катерина Анатоліївна
2017Роль інтернет-комунікацій в формуванні сфери ресторанного обслуговуванняДибчук, Людмила Василівна; Пітик, Оксана В'ячеславівна
2019Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах на основі ядра бізнесуСеменов, Костянтин Леонідович
2018Алгоритмізація формування комплексу маркетингових комунікацій харчових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович
2018Проблемні аспекти побудови механізму формування комплексу маркетингових комунікацій підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович
2019Умови та чинники пертурбації маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у цифровій трансформаціїСеменов, Костянтин Леонідович
2019Маркетинг-логістичне забезпечення підприємств за умов цифрової трансформаціїСеменов, Костянтин Леонідович
2017Сутнісна характеристика та визначення основних складових комплексу маркетингових комунікацій підприємстваЛазебник, Максим Романович
Добровальська С83.pdf.jpg2018Актуалізація брендингу виробничо-торговельних ланцюгівДобровольська, Катерина Анатоліївна
2017Формування поведінки споживача під впливом рекламиЛазебник, Максим Романович
монография_Австралия_2017-64-74.pdf.jpg2017Die optimierung des sortiments und bestandsmanagementGavenko, M.S.; Sharko, V.V.
Ve8238 зах1330316440905836326.pdf.jpg2018Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Дибчук, Людмила Василівна; Kovalchuk, S.V.; Dybchuk, L.V.
Стаття_Чернигiв.pdf.jpg2018Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємствДобровольська, Катерина Анатоліївна; Дибчук, Людмила Василівна; Dobrovolska, K.A.; Dybchuk, L.V.
2019Якісна характеристика асортименту товарівТельнов, А.С.
Coll_mon_ISMA_2019_Латвiя-198-206.pdf.jpg2019Marketing personnel as an effective method of development the personnel policy enterpriseReshmidilova, S.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 160

Recent Submissions

Роль Хмельницької торгово-промислової палати в розвитку економіки регіону

Можливості застосування експертних методів оцінки якості товарів та послуг

Тенденції і суперечності формування професійних компетентностей фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Modeling Effectiveness of Financial Support for the Social Capital Development in Economic Emergence

Маркетингові інструменти в діяльності підприємств легкої промисловості

Використання інструменту таргетингу для ефективного просування товарів і Інтернет-мережі

Формування асортиментної політики підприємств торгівлі

Можливості застосування сучасних інструментів формування якості

Можливості адаптації загального менеджменту якості (TQM) на вітчизняних підприємствах

Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької області

Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішень

Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу

Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору України

Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризику

Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентами

Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом реклами

Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств

Інноваційна модель конкурентної стратегії підприємства: теоретичний аспект

Особливості змінних та постійних витрат підприємств електронної торгівлі

Формування системи оцінювання конкурентної позиції підприємства роздрібної торгівлі