Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва : 160 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 160
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Збiрник_ТЕЗ_МНПК_6-7_квiтня_2021_м.Мукачево-75-77.pdf.jpg2021Роль Хмельницької торгово-промислової палати в розвитку економіки регіонуТельнов, А.С.
Збірник_конференція_експертиза_2021-25-29.pdf.jpg2021Можливості застосування експертних методів оцінки якості товарів та послугРешміділова, С.Л.; Караульна, І.В.
Збірник_конференція_експертиза_2021-306-310.pdf.jpg2021Тенденції і суперечності формування професійних компетентностей фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльностіТельнов, А.С.; Муравська, Л.І.
ГТ скан.pdf.jpg2021Modeling Effectiveness of Financial Support for the Social Capital Development in Economic EmergenceHurochkina, Viktoriya; Reshmidilova, Svitlana; Bohatchyk, Liudmyla; Telnov, Anatoly; Skorobogata, Larysa; Riabinina, Natalia
Monograph-USA-Economy-2021-I-isg-konf-309-314.pdf.jpg2021Маркетингові інструменти в діяльності підприємств легкої промисловостіТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
zbirn2021-893-895.pdf.jpg2021Використання інструменту таргетингу для ефективного просування товарів і Інтернет-мережіРешміділова, С.Л.
zbirn2021-583-585.pdf.jpg2021Формування асортиментної політики підприємств торгівліТельнов, А.С.
207-814-PB-56-58.pdf.jpg2021Можливості застосування сучасних інструментів формування якостіКараульна, І.В.; Решміділова, С.Л.
207-814-PB-53-55.pdf.jpg2021Можливості адаптації загального менеджменту якості (TQM) на вітчизняних підприємствахМуравська, Л.І.; Тельнов, А.С.
Частина 1 Збрник 2020.pdf.jpg2020Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької областіТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
17.pdf.jpg2020Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішеньТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.; Telnov, A.S.; Reshmidilova, S.L.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-218-221.pdf.jpg2020Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингуТельнов, А.С.; Бадюк, О.Г.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-408-411.pdf.jpg2020Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору УкраїниТельнов, А.С.; Кулеша, К.В.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-200-203.pdf.jpg2020Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризикуРешміділова, С.Л.; Лямзіна, В.О.
Тельнов_Тези.pdf.jpg2020Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентамиТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
Тези_28_30_11 (1)-207-211.pdf.jpg2019Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом рекламиТельнов, А.С.; Любчак, О.П.; Урбанюк, О.М.
32-47.pdf.jpg2017Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємствКовінько, Олена Миколаївна
2018Інноваційна модель конкурентної стратегії підприємства: теоретичний аспектГавенко, Михайло Сергійович
2019Особливості змінних та постійних витрат підприємств електронної торгівліКостюк, Микола Васильович
2019Формування системи оцінювання конкурентної позиції підприємства роздрібної торгівліГавенко, Михайло Сергійович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 160

Recent Submissions

Роль Хмельницької торгово-промислової палати в розвитку економіки регіону

Можливості застосування експертних методів оцінки якості товарів та послуг

Тенденції і суперечності формування професійних компетентностей фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Modeling Effectiveness of Financial Support for the Social Capital Development in Economic Emergence

Маркетингові інструменти в діяльності підприємств легкої промисловості

Використання інструменту таргетингу для ефективного просування товарів і Інтернет-мережі

Формування асортиментної політики підприємств торгівлі

Можливості застосування сучасних інструментів формування якості

Можливості адаптації загального менеджменту якості (TQM) на вітчизняних підприємствах

Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької області

Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішень

Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу

Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору України

Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризику

Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентами

Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом реклами

Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств

Інноваційна модель конкурентної стратегії підприємства: теоретичний аспект

Особливості змінних та постійних витрат підприємств електронної торгівлі

Формування системи оцінювання конкурентної позиції підприємства роздрібної торгівлі