Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5394

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки
Other Titles: Branding goals structuring by levels of national economy competitiveness management
Authors: Стадник, Валентина Василівна
Stadnyk, V.V.
Keywords: брендинг;інвестиційна привабливість;державна економічна політика;конкурентоспроможність;національна економіка;branding;competitiveness;state economic policy;national economy;investment attractiveness
Issue Date: 2017
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Стадник В. В. Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки /В. В. Стадник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 168-172.
Abstract: Визначено роль і завдання брендингу з позицій ціннісно-орієнтованого управління – як технології впливу на поведінку учасників ринкових трансакцій. Структуровано цілі брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки.
Role and task of branding from the positions of value-oriented management have been defined. It’s features have been shown as technology of influence on behaviour of market transactions participants. The connection between brand and competitiveness of economic subjects inside the hierarchy of management levels has been shown. Branding goals have been structured by the levels of national economy competitiveness management.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5394
UDC: 339.13
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, адміністрування та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stadnyk VV.pdf320,61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.