Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4625

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Забезпечення працездатності вузла тертя механічної системи літакового відповідача
Other Titles: Preserving the friction units mechanical systems aircraft defendant
Authors: Горошко, А.В.
Ройзман, В.П.
Goroshko, A.V.
Royzman, V.P.
Keywords: вузол тертя;резонатор;працездатність;літаковий відповідач;АПЕ;математична модель;обернена задача;синтез допусків;friction knot;resonator;efficiency;airplane defendant;APE;mathematical model;inverse problem;synthesis tolerances
Issue Date: 2015
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Горошко, А.В. Забезпечення працездатності вузла тертя механічної системи літакового відповідача [Текст] / А. В. Горошко, В. П. Ройзман // Проблеми трибології. – 2015. – № 4. – С. 54-63.
Abstract: Розроблено метод побудови гібридних статистично-детермінованих моделей багатокаскадних об’єктів. За допомогою методу побудована гібридна статистично-детермінована модель формування потужності вихідного ВЧ- сигналу літакового відповідача під дією первинних факторів механічної природи. Поставлена і розв’язана обернена задача параметричного синтезу допусків на первинні фактори моделі конструкції. Відсутність її розв’язку означає, що в існуючій конструкції неможливо забезпечити його працездатність. Причиною є витирання поверхні із шару срібла в процесі експлуатації вузла тертя механічного резонатора. Необхідні для виконання ТУ допуски на чистоту поверхні і розміри резонатора не можуть бути витримані на підприємстві. Запропоновано змінити конструкцію для усунення впливу негативних факторів і побудована гібридна статистично-детермінована модель для нової безконтактної конструкції літакового відповідача. Поставлена і розв’язана обернена задача параметричного синтезу допусків на первинні фактори моделі нової конструкції і визначено область працездатності ЛВ у вигляді допусків значень параметрів, прийнятних для підприємства-виготовлювача, дотримання яких забезпечує виконання ТУ.
The method of construction of hybrid statistically deterministic models of multi objects. The method is based hybrid model is determined statistically the odds-ming power of the output RF signal of the aircraft under the influence of the defendant primary factors of mechanical nature. Posed and solved the inverse problem of parametric synthesis of tolerances for primary factors of the model construction. The lack of solutions means that existing constructions, of aircraft can not be respondent to ensure its operability. The reason is the wiping-out of the surface of the silver layer during the operation of the mechanical resonator assembly friction. Optionally-sary to perform TU tolerances surface finish and dimensions of the cavity can not be you-hold in the company. It is proposed to change the design to eliminate the influence of negative facts-tors and built hybrid statistically deterministic model for the new contactless-struction intercept aircraft defendant. Posed and solved the inverse problem of parametric synthesis admits Cove on the primary factors of the new design and identify areas of efficiency of aircraft defendant as tolerance parameters that are acceptable to the manufacturer, compliance with which ensures that the TU.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4625
UDC: 539.4.019:621.319.4
Content type: Стаття
Appears in Collections:Problems of Tribology = Проблеми трибології - 2015 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_Goroshko.pdf1,11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.