Вісник ХНУ. Економічні науки - 2014 рік : 211 Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 211
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Vchnu_ekon_2014_5(2)__57.pdf.jpg2014Інтегративний підхід до формування інноваційного потенціалу підприємстваПопель, С.А.; Popel, S.A.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__52.pdf.jpg2014Проблеми впровадження міжнародних стандартів фінансової звітності на підприємствах УкраїниЛопатовський, В.Г.; Русин, О.І.; Lopatovsky, V.H.; Rusyn, O.I.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__49.pdf.jpg2014Напрями організаційного розвитку сучасного малого підприємстваГейдарова, О.В.; Грєбєннікова, І.В.; Heidarova, O.V.; Grebennikova, I.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__46.pdf.jpg2014Формування термінологічної піраміди щодо розвитку теоретичних основ інвестиційної проблематикиБакай, В.Й.; Bakay, V.Y.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__30.pdf.jpg2014Вдосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства на основі оптимізації політики товарорухуБойко, Р.В.; Boyko, R.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__42.pdf.jpg2014Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__24.pdf.jpg2014Взаємозалежність логістичної і маркетингової концепцій формування ринкової вартості підприємстваСачинська, Л.В.; Sachynska, L.V.
Vchnu_ekon_2014_6(1)__4.pdf.jpg2014Оцінка методів та моделей управління економічною безпекою підприємстваВалюс, Л.О.; Valyus, L.О.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__18.pdf.jpg2014Зарубіжний досвід організації надання якісних послуг як фактор підвищення конкурентоспроможності банкуМарценюк, М.М.; Карпенко, В.Л.; Martsenyuk, M.M.; Karpenko, V.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__36.pdf.jpg2014Проблеми та перспективи зовнішньоторговельної діяльності України в сучасних умовахКатанаха, А.М.; Фомова, О.А.; Katanakha, А.M.; Fomova, O.A.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__32.pdf.jpg2014Товарознавча характеристика ринку металопластикових вікон Хмельницької областіОлійник, А.О.; Карпенко, В.Л.; Oliynyk, A.O.; Karpenko, V.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__19.pdf.jpg2014Маркетингове оцінювання якості банківських послуг на основі методики SERVQUALКострубська, А.Ф.; Ковальчук, С.В.; Kostrubska, A.F.; Kovalchuk, S.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__25.pdf.jpg2014Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринкуСокирник, І.В.; Sokyrnyk, I.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__31.pdf.jpg2014Особливості формування стратегії діяльності торговельного підприємстваЗабурмеха, Є.М.; Zaburmekha, E.M.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__35.pdf.jpg2014Тенденції та суперечності розбудови інтегрованих систем управління якістюТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.; Telnov, A.S.; Reshmidilova, S.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__39.pdf.jpg2014Маркетингове управління - запорука успішної діяльності підприємства на ринкуГольник, Л.А.; Golnyk, L.А.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__45.pdf.jpg2014Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізаціїСтепанюк, Н.С.; Стецюк, Я.О.; Stepanyuk, N.S.; Stetsyuk, J.O.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__48.pdf.jpg2014Основні тенденції інноваційного розвитку УкраїниКоломієць, Ю.В.; Гейдарова, О.В.; Kolomiets, Y.V.; Heidarova, O.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__51.pdf.jpg2014Удосконалення організації обліку основних засобів у бюджетних установахЛопатовський, В.Г.; Прадун, О.В.; Lopatovsky, V.H.; Pradun, O.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__56.pdf.jpg2014Трансакционные издержки и проблема их количественного измеренияОрлов, О.А.; Orlov, O.A.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 211

Recent Submissions

Товарознавчі аспекти маркетингу продукції підвищеної якості

Управління ризиками в інноваційній діяльності

Неформальна зайнятість як соціально-економічне явище

Процедура публікації результатів наукових досліджень в міжнародних рецензованих журналах

Реформування енергетичної політики країни шляхом впровадження комплексу заходів щодо повного використання ресурсу енергоефективності

Концептуальний зміст поняття «соціальний капітал»

Формування методичних підходів до визначення факторів інноваційного розвитку машинобудівних підприємств

Методологічні особливості оцінки вартості підприємств за сучасного стану ринкового середовища

Облікові проблеми проведення інвентаризації в сучасних умовах

Інноваційний потенціал у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму

Роль особистості у забезпеченні мотивації управлінського персоналу

Математичне моделювання задач маркетингу в підприємництві на прикладі оптимізаційних моделей випуску продукції, максимального використання наявних ресурсів, прийому працівників на роботу

Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту

Генезис бюджетування витрат на персонал

Ідентифікація небезпек, загроз та ризиків діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Психологічні аспекти торговельного обслуговування

Аналітичне дослідження маркетингової діяльності ПРАТ «Деражнянський молочний завод» в розрізі підприємств молочної галузі України

Маркетингові аспекти роботи фірми на туристичному ринку

Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мереж

Економічні передумови політики соціального розвитку територіальних громад Вінницької області