Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11682

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригорук, Павло Михайлович-
dc.contributor.authorРига, Д.О.-
dc.date.accessioned2022-02-14T20:03:05Z-
dc.date.available2022-02-14T20:03:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГригорук П. М. Аналіз підходів щодо комплексного оцінювання конкурентоспроможності туристичних компаній / П. М. Григорук, Д. О. Рига // Кримський економічний вісник. – 2014. – № 2 (9). – С. 54-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11682-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи оцінювання комплексного показника конкурентоспроможності туристичних компаній. Проведено аналіз існуючих моделей, які застосовуються для оцінки конкурентоспроможності туристи-чного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the approaches for the evaluation of the complex refractive competitiveness of tourism companies. The analyzed of existing models, which are used to assess the competitiveness of tourism enterprises.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз підходів щодо комплексного оцінювання конкурентоспроможності туристичних компанійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc005.332.4:338.486.41-044.6uk_UA
Appears in Collections:Кафедра економіки, аналітики, моделювання та інформаційних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014-01_1.doc128 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.