Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/10209

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Характеристики процесів формування та реалізації інноваційного потенціалу малих та середніх підприємств
Other Titles: Characteristics of shaping and realizing the small and medium enterprises’ innovative potential
Authors: Григорук, П.М.
Пайонк, О.П.
Савчук, О.П.
Хрущ, В.О.
Hryhoruk, P.
Paionk, O.
Savchuk, O.
Khrushch, V.
Keywords: малі і середні підприємства;інноваційний потенціал;інноваційна діяльність;формування та використання інноваційного потенціалу;показники інноваційного потенціалу;цифрова складова інноваційного потенціалу;small and medium enterprises;innovative potential;innovative activity;shaping and using the innovative potential;innovative potential indicators;the digital component of innovative potential
Issue Date: 2020
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Характеристики процесів формування та реалізації інноваційного потенціалу малих та середніх підприємств / П. М. Григорук, О. П. Пайонк, О. П. Савчук, В. О. Хрущ // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 6. - С. 54-62.
Abstract: У статті досліджено питання, пов’язані з процесами формування та використанні інноваційного потенціалу підприємств малого і середнього бізнесу. Відзначена важливість інноваційного потенціалу в організації діяльності суб’єктів господарювання як міри характеристики їх готовності до продукування та комерціалізації інноваційної продукції. Розглянуто вплив малих і середніх підприємств на розвиток національної економіки з позицій насичення локальних ринків якісною продукцією, створення робочих місць, забезпечення соціально-економічного розвитку на регіональному рівні в контексті реалізації державних програм інноваційного розвитку. Проведений аналіз вітчизняних та закордонних публікацій щодо особливостей організації інноваційної діяльності підприємств малого і середнього бізнесу, проблем формування та використання їх інноваційного потенціалу. Представлено авторське розуміння сутнісного наповнення категорії інноваційного потенціалу, наведені його складові та характеристики. Визначено ролі чинників зовнішнього та внутрішнього середовищ стосовно формування та реалізації інноваційного потенціалу, наголошено на необхідності щільної співпраці з академічними та науковими інституціями, особливо для малих і середніх підприємств. Встановлена важливість маркетингової складової інноваційного потенціалу малих і середніх підприємств. Обґрунтовано доцільність виділення серед складових потенціалу цифрової складової як важливого чинника посилення конкурентоспроможності малих і середніх підприємств в умовах цифрової трансформації економіки. Представлений аналіз переваг та недоліків підприємств малого і середнього бізнесу перед великими підприємствами в організації та здійсненні інноваційної діяльності в контексті реалізації інноваційного потенціалу. Представлена система показників, яку можна використовувати для оцінювання ефективності процесів формуванні та реалізації інноваційного потенціалу. Зроблено висновок щодо складності процедур отримання даних для проведення такого оцінювання.
The article examines the issues related to the processes of formation and use of the small and medium enterprises' innovative potential. The innovative potential's importance in organizing the activities of business entities as a measure of their readiness to produce and commercialize innovative products is noted. It is considered the influence of small and medium enterprises on the national economy development from the standpoint of saturation of local markets with quality products, job creation, ensuring socio-economic development at the regional level in the context of the implementation of innovative development state programs. The analysis of domestic and foreign publications related to the peculiarities of organizing the small and medium business enterprises' innovative activity, the problems of shaping and using their innovative potential is carried out. The author's understanding of the essential content of the innovative potential category is presented, its components and characteristics are given. The roles of external and internal factors in the formation and implementation of innovative potential are identified, the need for close cooperation with academic and scientific institutions, especially for small and medium enterprises, is emphasized. The importance of the marketing component of small and medium enterprises' innovative potential is established. The expediency of including the digital component to the structural parts of the potential as an important factor in strengthening the competitiveness of small and medium enterprises in the economy's digital transformation is substantiated. The analysis of the advantages and disadvantages of small and medium business entities in front of large enterprises in the organization and implementation of innovative activities in the context of innovative potential realization is presented. A set of indicators is presented, which can be used to assess the effectiveness of processes of innovati
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/10209
UDC: 303.02:330.341.1:[ 334.012.61-022.51 +334.012.61-022.55]
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2020 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10-1.pdf430,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.