Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/10044

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Застосування творчої групової роботи «Від гри до вправи» для професійного розвитку майбутніх фахівців соціономічної сфери
Authors: Подкоритова, Лариса Олександрівна
Keywords: професійний розвиток;фахівці соціономічної сфери;психологічна корекція
Issue Date: 2018
Citation: Подкоритова Л. О. Застосування творчої групової роботи «Від гри до вправи» для професійного розвитку майбутніх фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова // Гуманний розум : зб. наук. пр. за матеріалами круглого столу «Проблема добра і зла у науковій спадщині Г.О. Балла» (24 трав. 2018 р.)] / за ред. В. Л. Зливков, О. В. Завгородня, упоряд.: С. О. Лукомська, О. В. Котух. – Київ, 2018. – С. 130–134.
Abstract: У публікації пропонується опис авторської розробки «Від гри до вправи». Це творча групова робота складається з низки послідовних завдань і спрямована на особистісний і професійний розвиток майбутніх фахівців соціономічної сфери. Зокрема ця робота сприяє розвитку професійного творчого мислення студентів, а також полегшують засвоєння структури і змісту корекційно-розвивального заняття.
В публикации предлагается описание авторской разработки «От игры к упражнению». Это творческая групповая работа состоит из ряда последовательных заданий и направлена на личностное и профессиональное развитие будущих специалистов социономической сферы. В частности эта работа способствуют развитию профессионального творческого мышления студентов, а также облегчают усвоение структуры и содержания коррекционно-развивающего занятия.
The description of the author's learning methodic «From a game to an exercise» is presented in the article. This methodic is a creative group work which consists of some consecutive tasks. It is aimed at personal and professional development of future socionic sphere specialists. In particular, this work contributes to the development of professional creative thinking of students. It also facilitates the assimilation of the structure and content of the correctional-developing class.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/10044
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podkorytova.doc49,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.