Browsing by Author Kovalchuk, S.V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2012Marketing of relations on industrial markets: the company formation of interest in organization of integrated relations with suppliers in the purchase processKovalchuk, S.V.; Maevskij, V.A.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__42.pdf.jpg2014Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
VKNU-ES-2016-N5-Volume2_240-126-136.pdf.jpg2016Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій України: тенденції та перспективи розвиткуКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович; Kovalchuk, S.V.; Lazebnik, M.R.
2017Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Kovalchuk, S.V.
VKNU-ES-2016-N5-Volume2_240-112-119.pdf.jpg2016Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємствомКовальчук, Світлана Володимирівна; Гавенко, Михайло Станіславович; Зімонін, А.О.; Kovalchuk, S.V.; Gavenko, M.S.; Zimonin, A.O.
ковальчук.pdf.jpg2016Комерційні позначення та їх роль у створенні та управлінні брендамиКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
2017Маркетинг-логістичне забезпечення у ланцюгах поставок товарів споживчого попитуКовальчук, С.В.; Семенов, К.Л.; Kovalchuk, S.V.; Semenov, K.L.
Ve8238 зах1330316440905836326.pdf.jpg2018Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Дибчук, Людмила Василівна; Kovalchuk, S.V.; Dybchuk, L.V.
2017Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємстваКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Ye.M.
11.pdf.jpg2017Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємстваКовальчук, С.В.; Забурмеха, Є.М.; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Ye.M.
2012Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку промислових підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
2013Маркетингове оцінювання конкурентного потенціалу харчових підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__19.pdf.jpg2014Маркетингове оцінювання якості банківських послуг на основі методики SERVQUALКострубська, А.Ф.; Ковальчук, С.В.; Kostrubska, A.F.; Kovalchuk, S.V.
ковальчук.pdf.jpg2015Маркетингові стратегії розвитку торговельних підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
KOVALCHUK.pdf.jpg2013Маркетингові стратегії управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємстваКовальова-Вуйко, З.В.; Ковальчук, С.В.; Kovalyova-Vuyko, Z.V.; Kovalchuk, S.V.
6-1-25-1-10-20171026.pdf.jpg2017Маркетингові цифрові технології у дослідженні споживачів органічної продукціїКовальчук, Світлана Володимирівна; Забурмеха, Євгенія Михайлівна; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Y.M.
BURA.pdf.jpg2013МІС як основа створення маркетингової стратегіїБура, А.С.; Ковальчук, С.В.; Bura, A.S.; Kovalchuk, S.V.
KOVALCHUK.pdf.jpg2013Рекламування в торговельно-виробничих мережахКовальчук, С.В.; Хмарська, І.А.; Kovalchuk, S.V.; Khmarska, I.A.
1_5.pdf.jpg2010Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловостіКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.; Петрицька, О.С.; Petritskaya, O.S.
Vchnu_ekon_2013_2(3)__54.pdf.jpg2013Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємствКовальчук, С.В.; Тимофеєв, Д.Г.; Kovalchuk, S.V.; Timofeyev, D.G.