Browsing by Author Ковальчук, С.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 42  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
018-021.pdf.jpg2010CRM-технолопї у страхуванні як елемент маркетингу партнерських стосунківКовальчук, С.В.; Демидов, А.А.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__42.pdf.jpg2014Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
2010Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємстваКовальчук, С.В.
5.pdf.jpg2018Вплив некомерційних організацій на бізнес-середовище українських підприємствКовальчук, С.В.; Принько, М.С.; Kovalchuk, S.; Pryn`ko, M.
1.pdf.jpg2017Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.
21.pdf.jpg2020Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризиКовальчук, С.В.; Цурська, Б.Г.; Kovalchuk, S.; Tsurska, B.
2012Исследование состояния маркетинг-логистического обеспечения деятельности машиностроительных предприятийКовальчук, С.В.
ковальчук.pdf.jpg2016Комерційні позначення та їх роль у створенні та управлінні брендамиКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
19.pdf.jpg2018Комплекс маркетингових комунікацій підприємства в процесі формування клієнтоорієнтованого маркетингуКовальчук, С.В.; Лазебник, М.Р.; Стахов, Ю.; Kovalchuk, S.; Lazebnik, М.; Stahov, Yu.
21.pdf.jpg2013Концептуальні підходи до формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємствКовальчук, С.В.
6_2_11.pdf.jpg2011Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесуКовальчук, С.В.; Демидов, А.А.
2017Маркетинг-логістичне забезпечення у ланцюгах поставок товарів споживчого попитуКовальчук, С.В.; Семенов, К.Л.; Kovalchuk, S.V.; Semenov, K.L.
13.pdf.jpg2009Маркетингова діагностика антикризового управління підприємствомКовальчук, С.В.
11.pdf.jpg2017Маркетингове забезпечення стратегізації управління персоналом підприємстваКовальчук, С.В.; Забурмеха, Є.М.; Kovalchuk, S.V.; Zaburmekha, Ye.M.
2012Маркетингове забезпечення інноваційного розвитку промислових підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
2013Маркетингове оцінювання конкурентного потенціалу харчових підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__19.pdf.jpg2014Маркетингове оцінювання якості банківських послуг на основі методики SERVQUALКострубська, А.Ф.; Ковальчук, С.В.; Kostrubska, A.F.; Kovalchuk, S.V.
64.pdf.jpg2010Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукціїКовальчук, С.В.
2010Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах УкраїниБерезенко, М.П.; Ковальчук, С.В.; Петегерич, С.В.
ковальчук.pdf.jpg2015Маркетингові стратегії розвитку торговельних підприємствКовальчук, С.В.; Kovalchuk, S.V.