Browsing by Author Карпенко, В.Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
7.pdf.jpg2020Аналіз стану розвитку молокопереробної галузі УкраїниКарпенко, В.Л.; Karpenko, V.
6_2_6.pdf.jpg2011Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературіКарпенко, В.Л.
185-189.pdf.jpg2010Дослідження ринку користувачів інтернет-послуг в УкраїніКарпенко, В.Л.
177-184.pdf.jpg2010Дослідження ринку страхових послуг в УкраїніЯкимчук, Н.Ю.; Карпенко, В.Л.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__18.pdf.jpg2014Зарубіжний досвід організації надання якісних послуг як фактор підвищення конкурентоспроможності банкуМарценюк, М.М.; Карпенко, В.Л.; Martsenyuk, M.M.; Karpenko, V.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__17.pdf.jpg2014Маркетингові дослідження споживачів підприємства сфери послуг як засіб досягнення конкурентних перевагЖирук, М.С.; Карпенко, В.О.; Карпенко, В.Л.; Zhyruk, M.S.; Karpenko, V.O.; Karpenko, V.L.
2.1_4.pdf.jpg2011Напрями стимулювання топ-менеджменту щодо сприяння досягненню конкурентних переваг підприємства на ринкуКарпенко, В.Л.
14.pdf.jpg2017Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових дослідженьКармаліта, А.К.; Карпенко, В.Л.; Karmalita, A.; Karpenko, V.
8.pdf.jpg2018Особливості використання концепції маркетингу відносин у закупівельній діяльності підприємствКарпенко, В.Л.; Гвоздецька, І.В.; Кулеша, К.В.; Karpenko, V.; Hvozdecka, I.; Kulesha, K.
KARPENKO.pdf.jpg2013Складові маркетингового управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємстваКовальова-Вуйко, З.В.; Карпенко, В.Л.; Kovalyova-Vuyko, Z.V.; Karpenko, V.L.
Vchnu_ekon_2014_5(2)__32.pdf.jpg2014Товарознавча характеристика ринку металопластикових вікон Хмельницької областіОлійник, А.О.; Карпенко, В.Л.; Oliynyk, A.O.; Karpenko, V.L.
vknu-es-2021-n-5-298-163-169[1].pdf.jpg2021Узагальнена характеристика видів стратегій біржової торгівліКарпенко, В.Л.; Karpenko, V.
мисюк.pdf.jpg2016Управління маркетинговими дослідженнями в рекламі на прикладі СК «Уніка»Мисюк, М.С.; Карпенко, В.Л.; Mysiuk, M.S.; Karpenko, V.L.
Карпенко.pdf.jpg2016Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємстваКарпенко, В.Л.; Гвоздецька, І.В.; Karpenko, V.L.; Gvozdetska, I.V.
14.pdf.jpg2019Іманентні ознаки інновацій у маркетингу як основа їх конкурентоспроможностіКарпенко, В.Л.; Karpenko, V.