Browsing by Author Бабич, Л.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2010Анализ изменения рейтинговой оценки конкурентоспособности национальной экономики в условиях финансового кризисаБабич, Л.М.; Любохинец, Л.С.
2011Анализ специфики инфляционного таргетирования в контексте глобального экономического развитияБабич, Л.М.
2.pdf.jpg2017Аналіз та значення німецької інноваційної моделі для трансформації перехідної економіки УкраїниБабич, Л.М.; Babych, L.M.
Vchnu_ekon_2013_2(3)__7.pdf.jpg2013Асиметрична інформація як фактор стабілізації розподільчих відносинБабич, Л.М.; Babych, L.M.
248-252.pdf.jpg2010Еволюція структурних зрушень на світових фінансових ринках як чинника стабілізації кризових явищ в глобалізованій економіціБабич, Л.М.
154-159.pdf.jpg2010Макроекономічний аналіз глобальних індексів рейтингової оцінки конкурентоспроможності національної економікиЛюбохинець, Л.С.; Бабич, Л.М.
072-075.pdf.jpg2010Макроекономічні основи таргетування інфляції як метод регулювання фінансових ринків в розвинутих країнах та УкраїніЛюбохинець, Л.С.; Бабич, Л.М.
BABICH_2.pdf.jpg2013Необхідність вдосконалення соціально-економічних відносин між роботодавцями і найманими працівникамиБабич, М.С.; Бабич, Л.М.; Babich, Michael; Babich, Liubov
2010Новые требования к макроэкономическому антикризисному регулированию как инструменту предупреждения кризисных явлений в глобализированной экономикеБабич, Л.М.; Любохинец, Л.С.
2013Проблемы моделирования информационно-технологического развития УкраиныБабич, Л.М.
бабич2.pdf.jpg2015Раціональне використання інтелектуально-освітнього потенціалу — складова національної безпеки УкраїниБабич, Л.М.; Babich, L.М.
6_1_18.pdf.jpg2011Теоретико-методологічні основи проблем функціонування природної монополії та її впливу на макроекономічний розвитокБабич, Л.М.
2011Інноваційна якість людського ресурсу та його роль в розвитку інноваційного маркетингуБабич, Л.М.; Любохинець, Л.С.