Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 59 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2014Аналіз підходів щодо комплексного оцінювання конкурентоспроможності туристичних компанійГригорук, Павло Михайлович; Рига, Д.О.
2013Организационно-экономический механизм управления процессом принятия маркетинговых решенийГригорук, Павло Михайлович; Hryhoruk, P.
Grygoruk.pdf.jpg2013Модельний базис організаційно-економічного механізму управління процесом прийняття маркетингових рішеньГригорук, Павло Михайлович
026.pdf.jpg2011Роль та складові інформаційної технології в процесі прийняття маркетингових рішеньГригорук, Павло Михайлович
stat75_2012_СТУ.pdf.jpg2012Теоретические основы моделирования процессов принятия маркетинговых решенийГригорук, Павло Михайлович; Grigoruk, P.
ape_2013_7_3.pdf.jpg2013Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільстваГригорук, Павло Михайлович; Grygoruk, P.
Хрущ_Григорук_ВісникХНУ_2014_4_3.pdf.jpg2014Врахування підприємницьких ризиків в процесі прийняття управлінських рішеньХрущ, Ніла Анатоліївна; Григорук, Павло Михайлович
143.pdf.jpg2016-04Управління мотивацією персоналу на підприємствіГригорук, Павло Михайлович; Оксененко, Катерина
2016Характеристика методологічних підходів дослідження процесу прийняття рішеньГригорук, Павло Михайлович; Хрущ, Ніла Анатоліївна
stat60_2012(Харків-ЕК).pdf.jpg2012Методи побудови інтегрального показникаГригорук, Павло Михайлович; Ткаченко, Іван Cеменович