Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9882

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРогульська, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorТарасова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorІконнікова, Марина Валеріївна-
dc.contributor.authorЖовнич, Леся Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-13T11:44:55Z-
dc.date.available2021-01-13T11:44:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОрганізаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська, О. В Тарасова, М. В. Іконнікова, Л. В. Жовнич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. - Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2020. - Вип. 55. - С. 196-206.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9882-
dc.description.abstractІнтерес до професії та її опанування можна легко реалізувати, використавши належні організаційно-педагогічні умови для підготовки студентів. Відтак, у статті визначено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (підвищення мотивації до професійної діяльності та формування професійних ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів іноземних мов через використання інтерактивних технологій; використання особистісно орієнтованих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов; впровадження різних видів практики та позааудиторної роботи для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності; створення та підтримка освітньо-креативного середовища для формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності; розвиток професійної рефлексії в майбутніх учителів іноземних мов) підготовки майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО. З’ясовано, що організаційно-педагогічні умови дадуть змогу вдосконалити навчально-виховний процес, створити такий механізм мисленнєвої діяльності студентів, який сприятиме накопиченню знань і життєвого досвіду, а також допоможуть підтримувати інтелектуальні зусилля студентів, стимулювати пізнавальну активність. Визначені організаційно-педагогічні умови посилюватимуть мотивацію студентів до навчання, виховуватимуть в них внутрішні пізнавальні, усвідомлені мотиви, що впливатимуть в майбутньому на професійну діяльність майбутнього фахівця. Констатовано, що лише комплексна реалізація обґрунтованих організаційно-педагогічних умов сприяє успішній професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Зауважимо, що всі організаційно-педагогічні умови функціюють у системі та взаємозумовлюють одна іншу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв-Вінниця: ТОВ фірма «Планер»uk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі іноземних мовuk_UA
dc.subjectінформаційно освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc378:[37.011.3-051:81’243]uk_UA
Appears in Collections:Кафедра практики іноземної мови та методики викладання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фахова стаття Вінниці 2020.docx58,06 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.