Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9882 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рогульська, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Тарасова, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Іконнікова, Марина Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Жовнич, Леся Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T11:44:55Z | - |
dc.date.available | 2021-01-13T11:44:55Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська, О. В Тарасова, М. В. Іконнікова, Л. В. Жовнич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. - Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2020. - Вип. 55. - С. 196-206. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9882 | - |
dc.description.abstract | Інтерес до професії та її опанування можна легко реалізувати, використавши належні організаційно-педагогічні умови для підготовки студентів. Відтак, у статті визначено та теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови (підвищення мотивації до професійної діяльності та формування професійних ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів іноземних мов через використання інтерактивних технологій; використання особистісно орієнтованих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов; впровадження різних видів практики та позааудиторної роботи для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності; створення та підтримка освітньо-креативного середовища для формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності; розвиток професійної рефлексії в майбутніх учителів іноземних мов) підготовки майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища ЗВО. З’ясовано, що організаційно-педагогічні умови дадуть змогу вдосконалити навчально-виховний процес, створити такий механізм мисленнєвої діяльності студентів, який сприятиме накопиченню знань і життєвого досвіду, а також допоможуть підтримувати інтелектуальні зусилля студентів, стимулювати пізнавальну активність. Визначені організаційно-педагогічні умови посилюватимуть мотивацію студентів до навчання, виховуватимуть в них внутрішні пізнавальні, усвідомлені мотиви, що впливатимуть в майбутньому на професійну діяльність майбутнього фахівця. Констатовано, що лише комплексна реалізація обґрунтованих організаційно-педагогічних умов сприяє успішній професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Зауважимо, що всі організаційно-педагогічні умови функціюють у системі та взаємозумовлюють одна іншу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер» | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | інформаційно освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.subject.udc | 378:[37.011.3-051:81’243] | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра практики іноземної мови та методики викладання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фахова стаття Вінниці 2020.docx | 58,06 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.