Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/909

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Особливості змісту та моніторингу якості підготовки майбутніх фахівців-міжнародників у системі вищої освіти США
Other Titles: Peculiarities of content and quality evaluation of future international affairs specialists’ training within U.S. system of higher education
Authors: Тарасова, О.
Keywords: професійна підготовка;фахівець у галузі міжнародних відносин;зміст навчальної програми;дисципліна;кредит;контроль знань;профессиональная подготовка;специалист в области международных отношений;содержание учебной программы;дисциплина;кредит;контроль знаний;professional training;specialist in international affairs;curriculum conten;discipline;credit;knowledge control
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Тарасова, О. Особливості змісту та моніторингу якості підготовки майбутніх фахівців-міжнародників у системі вищої освіти США [Текст] / О. Тарасова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - №1. - С. 88-94.
Abstract: Висвітлено особливості змісту навчальних програм підготовки фахівців у галузі міжнародних відносин у вищих навчальних закладах США. Розглянуто питання моніторингу навчальних досягнень студентів. Наголошено на важливості та необхідності використання позитивного зарубіжного досвіду у підготовці кадрів для міжнародної діяльності на теренах України. Визначено перспективи подальших досліджень програм підготовки майбутніх фахівців-міжнародників у системі вищої освіти США.
Освещены особенности содержания учебных программ подготовки специалистов в области международных отношений в высших учебных заведениях США. Рассмотрены вопросы мониторинга учебных достижений студентов. Подчеркнута важность и необходимость использования положительного зарубежного опыта в подготовке кадров для международной деятельности в Украине. Определены перспективы последующих исследований программ подготовки будущих специалистов-международников в системе высшего образования США.
Features of the content of educational programs for training international affairs specialists at the U.S. universities have been considered. The problem of monitoring academic performance has been pointed out. The importance and necessity of positive foreign experience application in the process of training personnel for international activities in Ukraine have been stressed. Prospects of subsequent research in training programs for future specialists in international affairs in the U.S. higher education system have been defined.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/909
UDC: 378.4(430):378.22
Content type: Стаття
Appears in Collections:ППП - 2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taras.pdf466,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.