Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9089

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Підвищення зносостійкості пари тертя втулка–рейка в рульовому управлінні автомобіля з переднім приводом
Other Titles: Increase of wearproofness of pair of friction hob is rail in steering management of car with front occasion
Authors: Свідерський, Владислав Петрович
Кириченко, Людмила Мефодіївна
Keywords: зносостійкість;композит;модифікування;втулка
Issue Date: 25-Mar-2020
Publisher: Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
Citation: Свідерський В. П. Підвищення зносостійкості пари тертя втулка–рейка в рульовому управлінні автомобіля з переднім приводом / В. П. Свідерський, Л. М. Кириченко // Матеріали ІI міжнародної науково-технічної інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку машинобудування та ефективного функціонування транспортних систем», 25-27 березня 2020 року. – Рівне : Національний університет водного господарства та природокористування, 2020. – С. 140-142.
Abstract: Встановлено, що оптимальний вміст скловолокна в композиті на основі фторопласта-4, модифікованого 19 мас. % ВВ з тканини УТМ-8 складає 1 мас. %, а в композиті на основі фторопласта-4, модифікованого 15 мас. % ВВ з тканини ТГН-2М – 5 мас. %. Причому за зносостійкістю композит на основі фторопласта-4, модифікованого 19 мас. % ВВ з тканини УТМ-8 і 1 мас. % скловолокна переважає матеріал Ф4ВВ20 на 20 %, а композит на основі на основі фторопласта-4, модифікованого 15 мас. % ВВ з тканини ТГН-2М і 5 мас. % скловолокна переважає матеріал Ф4ВВ20 на 47 %.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9089
UDC: 621.891
metadata.dc.type: Інше
Appears in Collections:Кафедра трибології, автомобілів та матеріалознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezu Rivne_2020 2-сторінки-140-142.pdf325,64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.