Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/908

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Структура та зміст професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації в університетах Великої Британії
Other Titles: Structure and content of physiotherapy specialists’ training at the universities of Great Britain
Authors: Гук, С.
Keywords: фахівець з фізичної реабілітації;професійна підготовка;структура рівнів професійної кваліфікації;модулі;кредити;університети Великої Британії;специалист физической реабилитации;профессиональная подготовка;структура уровней профессиональной квалификации;модули;кредиты;университеты Великобритании;specialist of physiotherapy;professional training;tructure of professional qualification levels;modules;credits;universities of Great Britain
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Гук, С. Структура та зміст професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації в університетах Великої Британії [Текст] / С. Гук // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 95-101.
Abstract: Досліджено питання професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації у Великій Британії. Визначено особливості вищої професійної освіти майбутніх фізичних реабілітологів. Проведено аналіз структури рівнів та змісту освітніх програм професійної кваліфікації фахівців з фізичної реабілітації в університетах Великої Британії. Наголошено на важливості та необхідності використання позитивного зарубіжного досвіду у підготовці фахівців з фізичної реабілітації.
Исследован вопрос профессиональной подготовки специалистов физической реабилитации в Великобритании. Обозначены особенности высшего профессионального образования будущих физических реабилитологов. Проведен анализ структуры уровней и содержания образовательных программ профессиональной квалификации специалистов физической реабилитации в университетах Великобритании. Подчеркнута важность и необходимость использования позитивного зарубежного опыта при подготовке специалистов физической реабилитации.
The issue of physiotherapy specialists’ training in Great Britain has been investigated. Peculiarities of higher professional education of future physical rehabilitation specialists have been determined. The structure of levels and content of physical rehabilitation specialists’ professional qualification curricula at the universities of Great Britain have been analyzed. The importance and necessity of positive foreign experience usage in the process of physical rehabilitation specialists’ training has been stressed.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/908
UDC: 371.134:796
Content type: Стаття
Appears in Collections:ППП - 2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guk.pdf458,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.