Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9071

Можете відсканувати цей QR-код телефоном для збереження.

Title: Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу
Authors: Тельнов, А.С.
Бадюк, О.Г.
Keywords: експортний маркетинг;якість продукції;сертифікація
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет»
Citation: Тельнов А. С. Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу / А. С. Тельнов, О. Г. Бадюк // Матеріали 5-ої Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку», 29 травня 2020 р. – Херсон, 2020. – С. 218–221.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9071
metadata.dc.type: Тези доповідей
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-218-221.pdf274,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.