Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/900

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Етапи професійної підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США
Other Titles: Stages of future teachers’ professional training to teach tolerance to high school students of the USA
Authors: Орловська, О.
Keywords: толерантність;толерантне освітнє середовище;підготовка вчителя до виховання толерантності;етапи підготовки майбутнього вчителя;толерантность;толерантная образовательная среда;подготовка учителя к воспитанию толерантности;этапы подготовки будущего учителя;tolerance;tolerant educational environment;teacher’s training to teach tolerance;stages of future teachers’ training
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Орловська, О. Етапи професійної підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США [Текст] / О. Орловська // Порівняльна професійна педагогіка. – 2011. – №2. – С. 175-180.
Abstract: Досліджено актуальну проблему підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США. Проаналізовано етапи підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США, а саме: мотиваційний, змістово-процесуальний, діяльнісно-творчий. Обґрунтовано компоненти готовності майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи. Окреслено можливості творчого використання у вітчизняній освітній практиці прогресивних ідей досвіду США з підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності у старшокласників.
Исследована актуальная проблема подготовки будущего учителя к воспитанию толерантности у учеников старшей школы США. Проанализированы этапы подготовки будущего учителя к воспитанию толерантности у учеников старшей школы США, а именно: мотивационный, содержательно-процессуальный, деятельно-творческий. Обоснованы компоненты готовности будущего учителя к воспитанию толерантности у учеников старшей школы. Разработаны рекомендации о возможном творческом использовании в отечественной образовательной практике передовых идей опыта США по подготовке будущего учителя к воспитанию толерантности у старшеклассников.
An urgent problem of future teachers’ training to teach tolerance to high school students in the USA has been investigated. The stages of future teachers’ training to teach tolerance to high school students in the USA, such as: motivational, content-processual and activity-creative, have been analyzed. The components of future teachers’ readiness to teach tolerance to high school students have been substantiated. Possibilities of using the progressive ideas of the U.S. experience concerning improvement of national system of future teachers’ training to teach tolerance to high school students have been defined.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/900
UDC: 378.147(73)
Content type: Стаття
Appears in Collections:ППП - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orlovsk2.pdf510,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.