Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/899

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Етапи розвитку дистанційної освіти у США
Other Titles: Stages of distance education development in the USA
Authors: Шаран, Р.
Keywords: дистанційна освіта;дистанційні технології;«медіаосвіта»;«кореспондентське навчання»;«відкрите навчання»;«он-лайн навчання»;система освіти США;дистанционное образование;дистанционные технологии;«медиаобразование»;«корреспондентское образование»;«открытое обучение»;«он-лайн обучение»;система образования США;distance education;distance technologies;media education;correspondence study;open education;online education;system of US education
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Шаран, Р. Етапи розвитку дистанційної освіти у США [Текст] / Р. Шаран // Порівняльна професійна педагогіка. – 2011. – №2. – С. 34-41.
Abstract: Досліджено і узагальнено етапи розвитку дистанційної освіти у США. Охарактеризовано чинники, що зумовили розвиток окремих педагогічних технологій на кожному етапі, визначено назву етапу за специфічними рисами для кожного з них у контексті розвитку неперервної освіти США із трансформацією американського суспільства у постіндустріальне, інформаційне. Простежено еволюцію терміна «distance education» та інших термінів, пов’язаних з дистанційною освітою, що характеризують особливості навчання, слухачів, навчальний заклад в історичному аспекті розвитку дистанційної освіти у США. Розглянуто зміну ролі університетів та появу їх нових типів завдяки впровадженню новітніх інформаційних технологій в освітню галузь США.
Исследованы и обобщены этапы развития дистанционного образования в США. Дана характеристика факторам, которые привели к развитию отдельных педагогических технологий на каждом этапе, определено название этапов в соответствии со специфическими чертами для каждого из них в контексте развития непрерывного образования США с трансформацией американского общества в постиндустриальное, информационное. Прослежена эволюция термина «distance education» и других терминов, связанных с дистанционным образованием, характеризующих особенности обучения, слушателей, учебное заведение в историческом аспекте развития дистанционного образования США. Рассмотрена смена роли университетов и появление их новых типов в результате внедрения новейших информационных технологий в образовательную отрасль США.
The research and generalization of stages of distance education development in the USA has been carried out. There have been characterized the factors which resulted in the development of separate educational technologies during each period, the names of the periods have been defined according to the peculiar features of each period in the context of lifelong education development with the American society’s transformation into a post-industrial, informational one. There has been traced the evolution of the term «distance education» and other terms related to it, which characterize peculiarities of study, students, academic institutions in the historic aspect of the development of distance education in the USA. There has been viewed the change of the roles of universities and emergence of their new types in the context of new information technologies introduction into educational field of USA.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/899
UDC: 37.018.432(73)
Content type: Стаття
Appears in Collections:ППП - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sharan2.pdf482,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.