Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/889

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Сутність, цілі та умови міжнародної сегментації
Authors: Білюк, О.Ю.
Гвоздецька, І.В.
Keywords: міжнародна сегментація ринку;сегмент міжнародного ринку;перспективність сегмента;критерії сегмента;доступність сегмента
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Білюк, О. Ю. Сутність, цілі та умови міжнародної сегментації [Текст] / О. Ю. Білюк, І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 4,т.1. – С. 242-244.
Abstract: У статті визначено сутність міжнародної сегментації, її підходи та етапи проведення для ефективного функціонування на міжнародних ринках.
In the article it was certainly essence of international segmentation, its approaches and stages of leadthrough for the effective functioning on international markets.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/889
UDC: 330
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bilyuk.pdf599,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.