Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/869

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Конкуренція як стимул утворення нових фінансових послуг
Authors: Михайловська, І.М.
Сорочинська, Н.А.
Keywords: банк;бізнес;конкуренція;страхова компанія;фінансовий продукт;фінансовий ринок
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Михайловська, І. М. Конкуренція як стимул утворення нових фінансових послуг [Текст] / І. М. Михайловська, Н. А. Сорочинська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 3, т. 3. – С. 112-114.
Abstract: В даній статті розглянуто умови і чинники, що сприяють формуванню нових фінансових послуг та продуктів, що на сьогодні є дуже актуальним питанням з погляду на важкий стан економіки України.
In this article the conditions and factors that promote the formation of new financial services and products that today is a very topical issue in view of the difficult economic situation in Ukraine.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/869
UDC: 330
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2012 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mihaylovska.pdf599,94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.