Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8677

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетинговий аудит як інструмент забезпечення механізму управління потенціалом підприємства
Authors: Гончар, Ольга Іванівна
Поліщук, Shbyf Sujhsdyf
Keywords: маркетинговий потенціал;інформаційне забезпечення;інструменти управління;ринок
Issue Date: Jun-2019
Publisher: BLACK SEA. – TALLINN, EESTI
Citation: Гончар О. І. Маркетинговий аудит як інструмент забезпечення механізму управління потенціалом підприємства / О. І. Гончар, І. І. Поліщук // BLACK SEA. – TALLINN : EESTI, 2019. – № 47. – С. 53–58.
Abstract: Розкрито основні існуючі підходи щодо формування та оцінювання маркетингового потенціалу підприємства, засад управління процесами його формування та реалізації. Встановлено, що підвищення рівня інформативності процесу оцінювання маркетингового, як і економічного потенціалу досліджуваних підприємств є можливим за рахунок періодичного проведення маркетингового аудиту. Такий результат оцінювання потенціалу підприємства відображає повноту охоплення наявних компонентів і достовірність стану справ та забезпечує можливість адаптувати наявний маркетинговий потенціал промислових підприємств до ринкових змін та передумови підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розкрито авторський підхід щодо класифікації та виокремлення складових маркетингового аудиту і механізму управління маркетинговим потенціалом підприємства в сучасних умовах.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/8677
UDC: 331
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства і підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полищук И Гончар О Маркетингов.doc93 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.