Вісник ХНУ. Економічні науки - 2019 рік : 81 Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 81
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Диха-45-49.pdf.jpg2019Інтелектуальний капітал у системі забезпечення інноваційного розвитку країниДиха, М.В.; Dykha, M.
17.pdf.jpg2019Стратегічне планування в органах публічного управління на місцевому рівніПрилепа, Н.В.; Гуц, В.В.; Prilepa, N.; Guz, V.
18.pdf.jpg2019Лідерство в системі управління підприємствомПрилепа, Н.В.; Prilepa, N.
19.pdf.jpg2019Маркетингові технології: сутність та мета використанняРзаєв, Г.І.; Дубік, І.Г.; Rzaev, H.; Dubik, I.
20.pdf.jpg2019Маркетинг-менеджмент: сутність, ознаки, характеристики та перспективи розвиткуРзаєва, Т.Г.; Галачинська, Т.В.; Rzaeva, T.; Galachinska, T.
21.pdf.jpg2019Управління маркетинговою діяльністю підприємства та напрями її удосконаленняРзаєв, Г.І.; Корольчук, І.І.; Rzaev, H.; Korolchuk, I.
22.pdf.jpg2019Маркетингові дослідження та аналітичні етапи їх здійсненняРзаєва, Т.Г.; Слива, А.А.; Rzaeva, T.; Slyva, A.
23.pdf.jpg2019Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережахРоманова, А.В.; Андрушкевич, З.М.; Вальков, О.Б.; Romanova, A.; Andrushkevych, Z.; Valkov, О.
24.pdf.jpg2019Маркетингові підходи до аналізу чинників макросередовища в контексті економічної безпеки бізнес-стратегій підприємств туристичної індустріїCтадник, В.В.; Головчук, Ю.О.; Stadnyk, V.; Holovchuk, J.
16.pdf.jpg2019Критерії визнання основних засобів як об’єктів амортизаційної політики на машинобудівних підприємствах УкраїниОвод, Л.В.; Валькова, Н.В.; Ovod, L.; Valkova, N.
15.pdf.jpg2019Впровадження інноваційних методів та технологій продажів у діяльність підприємстваКулеша, К.В.; Андрушкевич, З.М.; Остапчук, О.В.; Kulesha, K.; Andrushkevych, Z.; Оstapchuk, О.
25.pdf.jpg2019Особливості оцінки ділових якостей працівників підприємства на засадах маркетингу персоналуТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.; Тelnov, A.; Reshmidilova, S.
14.pdf.jpg2019Іманентні ознаки інновацій у маркетингу як основа їх конкурентоспроможностіКарпенко, В.Л.; Karpenko, V.
13.pdf.jpg2019Використання інтернет-технологій в е-комерціїЗабурмеха, Є.М.; Забурмеха, Л.І.; Яремчук, Т.В.; Zaburmekha, Ye.; Zaburmekha, L.
12.pdf.jpg2019Концепція управління асортиментом товарів і стимулювання їх продажу в мережевих структурахДражниця, С.А.; Островська, Ю.О.; Drazhnytsya, S.; Ostrovskaya, Yu.
11.pdf.jpg2019Реінжиніринг бізнес-процесів підприємств оптової торгівлі як елемент управління ефективністю їх операційної діяльностіДражниця, С.А.; Бондар, Р.О.; Овчінніков, О.О.; Drazhnytsya, S.; Bondar, R.; Ovchinnikov, O.
10.pdf.jpg2019Проблеми формування кадрового потенціалу готельного господарства україниДавидова, О.А.; Davydova, O.
9.pdf.jpg2019Оптимізація корпоративного управління диверсифікованою компанією на основі маркетингового підходуДуманська, К.С.; Dumanska, K.
8.pdf.jpg2019Мотивація як фактор економічного росту підприємства та інструмент розвитку його підприємницького потенціалуГончар, О.І.; Хачатрян, В.В.; Gonchar, O.; Khachatrian, V.
7.pdf.jpg2019Особливості типізації засобів розміщення в індустрії гостинностіГейдарова, О.В.; Гризовська, Л.О.; Heidarova, O.; Hryzovska, L.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 81

Recent Submissions

Інтелектуальний капітал у системі забезпечення інноваційного розвитку країни

Стратегічне планування в органах публічного управління на місцевому рівні

Лідерство в системі управління підприємством

Маркетингові технології: сутність та мета використання

Маркетинг-менеджмент: сутність, ознаки, характеристики та перспективи розвитку

Управління маркетинговою діяльністю підприємства та напрями її удосконалення

Маркетингові дослідження та аналітичні етапи їх здійснення

Таргетована реклама як ефективний спосіб просування в соціальних мережах

Маркетингові підходи до аналізу чинників макросередовища в контексті економічної безпеки бізнес-стратегій підприємств туристичної індустрії

Критерії визнання основних засобів як об’єктів амортизаційної політики на машинобудівних підприємствах України

Впровадження інноваційних методів та технологій продажів у діяльність підприємства

Особливості оцінки ділових якостей працівників підприємства на засадах маркетингу персоналу

Іманентні ознаки інновацій у маркетингу як основа їх конкурентоспроможності

Використання інтернет-технологій в е-комерції

Концепція управління асортиментом товарів і стимулювання їх продажу в мережевих структурах

Реінжиніринг бізнес-процесів підприємств оптової торгівлі як елемент управління ефективністю їх операційної діяльності

Проблеми формування кадрового потенціалу готельного господарства україни

Оптимізація корпоративного управління диверсифікованою компанією на основі маркетингового підходу

Мотивація як фактор економічного росту підприємства та інструмент розвитку його підприємницького потенціалу

Особливості типізації засобів розміщення в індустрії гостинності