Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7022
Title: Психологічне обгрунтування прийомів реалізації дидактичних принципів у процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця
Authors: Олександренко, Катерина Валентинівна
Keywords: психологія навчання;дидактичні принципи;групова діяльність;проблемно-комунікативний підхід
Issue Date: Jun-2017
Publisher: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Citation: Олександренко К. В. Психологічне обгрунтування прийомів реалізації дидактичних принципів у процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця / К. В. Олександренко //Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Серія : Психологічні науки / [гол.ред. О. Ф. Волобуєва]. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2017. – № 2 (7).
Abstract: У статті подано психологічне обгрунтування прийомів реалізації дидактичних принципів у процесі розвитку іншомовної комунікативної компетентності. групова діяльність розглядається як засіб оптимізації навчального процесу, здатна полегшити навчання іноземної мови. Результати дослідження свідчать про залежність розвитка ІКК від форми організації навчального процесу.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/7022
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття, що була надрукована НАДПСУ.docx123,85 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.