Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6728

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Сучасні тренди електронної комерції
Other Titles: Modern trends of the electronic commerce
Authors: Ковальчук, С.В.
Вальков, О.Б.
Забурмеха, Л.І.
Kovalchuk, S.
Valkov, O.
Zaburmekha, L.
Keywords: електронний бізнес;електронна комерція;електронна торгівля;інтернет-бізнес;e-business;e-commerce;internet business.
Issue Date: 2018
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ковальчук, С.В. Сучасні тренди електронної комерції [Текст] / С. В. Ковальчук, О. Б. Вальков, Л. І. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 3, т. 2. – С. 254-256.
Abstract: В статті розглянуто процес становлення електронної комерції як важливої бізнесової складової. Метою статті є визначення основних трендів розвитку електронної комерції. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронного бізнесу та розглянуто основні його подальші тенденції. Крім безсумнівних переваг, здійснення електронної комерції має низку недоліків як для окремого споживача, так і для суспільства в цілому. До виявлених недоліків електронної комерції належать недосконалість законодавчої бази в галузі електронної комерції; привабливе середовище для шахрайства; необхідність забезпечення достатнього рівня безпеки; зниження конкурентоспроможності комерційних підприємств, які не мають представництва в електронному просторі; можливість ухилення від сплати податків в бюджет держави. Для розвитку електронної комерції важливим фактором є зростання кількості користувачів мережі Інтернет. Розглянуті тенденції розвитку електронного бізнесу дають поштовх до подальшого вивчення он-лайн-комерції та змушують шукати нові способи підсилення комунікації зі споживачем.
The article examines the process of establishing e-commerce as an important business component. The main tendencies of electronic business trends are analyzed and the main trends of its future are considered. In addition to undoubted advantages, the implementation of e-commerce has a number of shortcomings, both for the individual consumer and for society as a whole. The identified shortcomings of e-commerce include: the imperfection of the legislative framework in the field of e-commerce; an attractive environment for fraud; the need to ensure an adequate level of security; reducing the competitiveness of commercial enterprises that have no representation in the electronic space; the possibility of tax evasion in the state budget. An important factor for the development of ecommerce is the growth in the number of Internet users. Considered tensions in the development of e-business give impetus to the further study of online commerce and force to look for new ways to enhance communication with the consumer.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/6728
UDC: 339.1
metadata.dc.type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2018 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf864,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.