Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/597

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Експериментальні дослідження важільно-вантажного стабілізатора середнього натягу ниток основи в'язальних машин в системі LabView
Authors: Марчук, А.Р.
Неймак, В.С.
Параска, Георгій Борисович
Keywords: основ’язальні машини;дослідження;важільновантажний стабілізатор
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Марчук, А. Р. Експериментальні дослідження важільно-вантажного стабілізатора середнього натягу ниток основи в'язальних машин в системі LabView [Текст] / А. Р. Марчук, В. С. Неймак, Г. Б. Параска // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2010. – № 2. – С. 7-11.
Abstract: В статті представлено результати експериментальних досліджень важільновантажного стабілізатора (ВВС) середнього натягу ниток основи із застосуванням системи LabView. Показано, що запропонований ВВС забезпечує високий степінь стабілізації натягу ниток основи як в перехідних режимах, де дана величина досягає 8085 %, так і в сталому режимі, де вона рівна 99,5 %, порівняно із максимально можливою – 100 %.
In the article the results of experimental researches of важільновантажного stabilizator (VVS) of middle natyagu of filaments of basis are presented with application of the system of Labview. It is rotined that VVS is offered provides the high degree of stabilizing of natyagu of filaments of basis as in transient behaviors, where this size arrives at 8085 %, so in the permanent mode, where it is equal 99,5 %, comparatively with maximally possible 100 %.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/597
UDC: 677.055
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Технічні науки - 2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_1.pdf872,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.