Кафедра міжнародних економічних відносин : 209 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 209
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Стаття_Мудра Я..pdf.jpg2021Зміни кон'юнктурних чинників ринку авіаційних перевезень в Європейському Союзі під впливом COVID-19Мудра, Ярослава Анатоліївна; Mudra, Yaroslava
Тези_Самолюк В.С..pdf.jpg2021Місце України в європейських транспортних мережах. Проєкт Ten-TСамолюк, Вікторія Сергіївна; Мудра, Ярослава Анатоліївна
Тези_Мудра Я.А..pdf.jpg2021-03Корекції в туристичній індустрії під впливом світової пандемії Covid-19: європейський вимірМудра, Ярослава Анатоліївна
Тези_Мудра Я. (ориг).pdf.jpg2021-02Досвід країн Західної Європи у формуванні засад корпоративного управління в умовах поведінкової економікиМудра, Ярослава Анатоліївна
08_CZ.pdf.jpg2020Формування систем підтримки прийняття управлінських рішень на основі ІТ-засобівЛисак, Віктор Миколайович
158-Article Text-294-1-10-20210407.pdf.jpg2020Зарубіжний досвід впровадження автоматизованих систем управління на промислових підприємствах при формуванні бізнес-кластерівЛисак, Віктор Миколайович
2021Legal mechanisms of digitalization of international trade in UkraineДуманська, Ілона Юріївна; Dumanska, I.
2021Drons in logistics: digital technologies against the COVID-19 pandemicДуманська, Ілона Юріївна; Dumanska, I.
2021Quality Assessment of Business Strategy in International Trade: Indicators and ParametersДуманська, Ілона Юріївна; Dumanska, Ilona
2021Methodology of Foresight-analysis in Forecasting the Development of International Trade.Думанська, Ілона Юріївна; Dumanska, Ilona
2021The role of international marketing research in global and European environmentMatviiets, Olha
Ужгород 2021.pdf.jpg2021Infrastructural integration of Ukraine and Moldova on the basis of logisticsMatviiets, Olha; Dumanska, Ilona
опублікована стаття.pdf.jpg2021E‐logistics: definitions, development and conceptual frameworkMatviiets, Olha; Dumanska, Ilona
Опублікована стаття.pdf.jpg2021Methodological basis of statistical analysis of foreign tradeMatviiets, Olha; Dumanska, Ilona
Польша Думанська Матвієць 2021.pdf.jpg2021Economic and legal principles of customs security in the context of international internet tradeMatviiets, Olha; Dumanska, Ilona
VUZF Review Корпан 2021.pdf.jpg2021Theoretical aspect of marketing research of the market and its elementsMatviiets, Olha; Korpan, Diana
Болгарія з Кіпень 2021.pdf.jpg2021The features of direct marketing and personal selling as a form of marketing communicationsMatviiets, Olha; Kipen, Viktoriia
scopus 2021.pdf.jpg2021E-commerce and M-commerce as Global Trends of International Trade Caused by the Covid-19 PandemicDumanska, Ilona; Hrytsyna, Lesya; Kharun, Olena; Matviiets, Olha
scopus 2(2021).pdf.jpg2021Dronology and 3d printing as a catalyst for international trade in industry 4.0.Dumanska, Ilona; Vasylkivskyi, Dmytro; Zhurba, Ihor; Matviiets, Olha; Goncharuk, Andrii
Стаття_Мудра Я.А. (виділено).pdf.jpg2021Економічні ефекти дезінтеграційного процесу Brexit у торгівліМудра, Ярослава; Mudra, Yaroslava
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 209

Recent Submissions

Зміни кон'юнктурних чинників ринку авіаційних перевезень в Європейському Союзі під впливом COVID-19

Місце України в європейських транспортних мережах. Проєкт Ten-T

Корекції в туристичній індустрії під впливом світової пандемії Covid-19: європейський вимір

Досвід країн Західної Європи у формуванні засад корпоративного управління в умовах поведінкової економіки

Формування систем підтримки прийняття управлінських рішень на основі ІТ-засобів

Зарубіжний досвід впровадження автоматизованих систем управління на промислових підприємствах при формуванні бізнес-кластерів

Legal mechanisms of digitalization of international trade in Ukraine

Drons in logistics: digital technologies against the COVID-19 pandemic

Quality Assessment of Business Strategy in International Trade: Indicators and Parameters

Methodology of Foresight-analysis in Forecasting the Development of International Trade.

The role of international marketing research in global and European environment

Infrastructural integration of Ukraine and Moldova on the basis of logistics

E‐logistics: definitions, development and conceptual framework

Methodological basis of statistical analysis of foreign trade

Economic and legal principles of customs security in the context of international internet trade

Theoretical aspect of marketing research of the market and its elements

The features of direct marketing and personal selling as a form of marketing communications

E-commerce and M-commerce as Global Trends of International Trade Caused by the Covid-19 Pandemic

Dronology and 3d printing as a catalyst for international trade in industry 4.0.

Економічні ефекти дезінтеграційного процесу Brexit у торгівлі