Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5890
Title: Шаблони звичок та афірмації як інструмент підвищення ефективності підприємницької діяльності
Authors: Нам'ясенко, Віктор Миколайович
Keywords: психологія;управління;підвищення ефективності
Issue Date: 27-Nov-2017
Publisher: ФОП Горенюк Ю.І.
Citation: Нам’ясенко В. М. Шаблони звичок та афірмації як інструмент підвищення ефективності підприємницької діяльності [Текст] / В. М. Нам’ясенко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 29 листоп.-1 груд. 2017 р.). – Хмельницький : ФОП Горенюк Ю.І., 2017. – С. 95-96.
Abstract: Згідно сучасного стану ринку та загальної динаміки розвитку засобів конкуренція є добре зрозумілим те, що використання лише класичних підходів до менеджменту та економіки на сьогодні не є ефективним та достатнім. У зв’язку із цим постало нове питання: «Які інструменти використовувати, щоб бути успішним та конкурентоздатним?». Відповіддю на попереднє питання є інструменти, що використовуються в природничих науках: нейробіологія, психологія, а саме різні можливості «впливу на мозок» споживача. Саме ці підходи є одними із нових базисів сучасних маркетингу, менеджменту – економічних наук загалом. В цій роботі хотілося б окремо виділити два таких аспекти як шаблони звичок та афірмації.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5890
Content type: Інше
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Namyasenko V.M. Theses.docx15,98 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.