Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5884
Title: Сервіс як конкурентна перевага та інструмент подолання проблем ефективності діяльності промислових підприємств
Authors: Нам'ясенко, Віктор Миколайович
Keywords: конкуренція;конкурентна перевага;сервіс;підвищення ефективності
Issue Date: 29-Sep-2017
Publisher: Східноукраїнський інститут економіки і управління
Citation: Нам’ясенко В. М. Сервіс як конкурентна перевага та інструмент подолання проблем ефективності діяльності промислових підприємств [Текст] / В. М. Нам’ясенко // Економічне зростання: стратегія, напрями і пріоритети : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 2017 р. – Запоріжжя : ГО «СІЕУ», 2017. – С.160-163.
Abstract: Особливості сучасних вітчизняних промислових підприємств є їхня низька ефективність, яка зокрема спричинена і техніко-технологічним відставанням більшості підприємств. Подолання цієї проблеми потребує значних додаткових ресурсів, що відсутні у багатьох підприємств, що не входять до великих холдингів, або ж інших об’єднань, що володіють такими ресурсами. Одним із шляхів підвищення ефективності діяльності таких підприємств без значних додаткових фінансових затрат є філософія «Сучасного управління». Філософія «Сучасного управління» ґрунтується на принципі використання лише найефективніших інструментів, що не потребують значних додаткових ресурсів. Одним із ключових інструментів цієї філософії є сервіс.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/5884
Content type: Інше
Appears in Collections:Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нам'ясенко_В.М._Тези.docx18,42 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.