Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва : 151 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 151
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Частина 1 Збрник 2020.pdf.jpg2020Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької областіТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
17.pdf.jpg2020Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішеньТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.; Telnov, A.S.; Reshmidilova, S.L.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-218-221.pdf.jpg2020Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингуТельнов, А.С.; Бадюк, О.Г.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-408-411.pdf.jpg2020Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору УкраїниТельнов, А.С.; Кулеша, К.В.
10.ЗБIРНИК_KONFERENCMO_HDAU_2020_2(1)-200-203.pdf.jpg2020Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризикуРешміділова, С.Л.; Лямзіна, В.О.
Тельнов_Тези.pdf.jpg2020Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентамиТельнов, А.С.; Решміділова, С.Л.
Тези_28_30_11 (1)-207-211.pdf.jpg2019Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом рекламиТельнов, А.С.; Любчак, О.П.; Урбанюк, О.М.
32-47.pdf.jpg2017Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємствКовінько, Олена Миколаївна
2018Інноваційна модель конкурентної стратегії підприємства: теоретичний аспектГавенко, Михайло Сергійович
2019Особливості змінних та постійних витрат підприємств електронної торгівліКостюк, Микола Васильович
2019Формування системи оцінювання конкурентної позиції підприємства роздрібної торгівліГавенко, Михайло Сергійович
2017Застосування логістики і маркетингу в економічному розвитку Вінницького регіонуДибчук, Людмила Василівна; Пітик, Оксана В'ячеславівна
20.pdf.jpg2018Ефективність використання нетрадиційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачівДибчук, Людмила Василівна; Dybchuk, LV.
Дибчук_Паночишин1710423747756059981.pdf.jpg2018Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікаційДибчук, Людмила Василівна; Паночишин, Юрій Миколайович
2018Формування комплексного підходу до побудови механізму брендингу у виробничо-торговельних ланцюгахДобровольська, Катерина Анатоліївна; Dobrovolska, K.A.
2019Концептуальні засади формування комплексного підходу до маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у виробничо-торговельних ланцюгахСеменов, Костянтин Леонідович
2018Бренд як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваДобровольська, Катерина Анатоліївна
2017Роль інтернет-комунікацій в формуванні сфери ресторанного обслуговуванняДибчук, Людмила Василівна; Пітик, Оксана В'ячеславівна
2019Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах на основі ядра бізнесуСеменов, Костянтин Леонідович
2018Алгоритмізація формування комплексу маркетингових комунікацій харчових підприємствКовальчук, Світлана Володимирівна; Лазебник, Максим Романович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 151

Recent Submissions

Маркетингові дослідження споживання плодово-ягідної продукції населенням Хмельницької області

Розвиток поведінкової економіки у прийнятті економічних рішень

Теоретико-методологічні засади сучасного розвитку експортного маркетингу

Формування моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору України

Прийняття рішень економічними агентами в умовах невизначеності та ризику

Підходи поведінкової економіки для побудови моделей рішень економічними агентами

Особливості формування мотиваційної поведінки споживачів під впливом реклами

Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств

Інноваційна модель конкурентної стратегії підприємства: теоретичний аспект

Особливості змінних та постійних витрат підприємств електронної торгівлі

Формування системи оцінювання конкурентної позиції підприємства роздрібної торгівлі

Застосування логістики і маркетингу в економічному розвитку Вінницького регіону

Ефективність використання нетрадиційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачів

Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікацій

Формування комплексного підходу до побудови механізму брендингу у виробничо-торговельних ланцюгах

Концептуальні засади формування комплексного підходу до маркетинг-логістичного забезпечення підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах

Бренд як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Роль інтернет-комунікацій в формуванні сфери ресторанного обслуговування

Формування маркетинг-логістичного забезпечення розвитку бізнесу підприємств у виробничо-торговельних ланцюгах на основі ядра бізнесу

Алгоритмізація формування комплексу маркетингових комунікацій харчових підприємств