Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/514 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Title: | Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств |
Authors: | Хмарська, І.А. |
Keywords: | маркетингова комунікація;політика маркетингових комунікацій;цільові аудиторії;система маркетингових комунікацій;інтегрована маркетингова комунікація |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Хмельницький національний університет |
Citation: | Хмарська, І. А. Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств [Текст] / І. А. Хмарська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 114-119. |
Abstract: | У статті розглядаються основні теоретичні особливості маркетингових комунікацій підприємств, досліджуються
різні підходи науковців щодо визначення цього поняття, аналізуються цільові аудиторії комунікацій, вивчаються основні
складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. The article covers the basic theoretical features of marketing communications, examines the various approaches of scientific on the definition of this concept, analyzes the target audience of communications, studies the basic elements of marketing communications and their features. |
URI: | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/514 |
UDC: | 658.8 |
Content type: | Стаття |
Appears in Collections: | Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.