Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/513

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі
Authors: Карпенко, В.Л.
Keywords: товарна політика;маркетингова товарна політика;розробка нових товарів;обслуговування товару;зняття товару з виробничої програми
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Карпенко, В. Л. Генезис поняття "маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі [Текст] / В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 62-66.
Abstract: Розглянуто підходи вітчизняних науковців щодо визначення сутності поняття “маркетингова товарна політика”. Здійснено критичний аналіз розглянутих визначень. Зроблено висновок про необхідність уточнення поняття “маркетингова товарна політика”, в основу якого має бути покладено один з основних принципів маркетингу, відображені цілі підприємства-виробника або продавця та структура маркетингової товарної політики.
Approaches of domestic research workers are considered in relation to determination of essence of concept “marketing product policy”. The walkthrough of the considered determinations is carried out. A conclusion is done about the necessity of clarification of concept “marketing product policy”, in basis of which has kennels one of basic principles of marketing is fixed, the aims of enterprise-producer or salesman and structure of marketing commodity policy are represented.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/513
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_6.pdf342,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.