Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/511

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств
Authors: Богач, В.А.
Keywords: маркетингова інформаційна система;система підтримки прийняття рішень;пакети прикладних програм;матриця Ансоффа;SWOT-аналіз
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Богач, В. А. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / В. А. Богач, О. Б. Вальков // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 39-42.
Abstract: У статті досліджено методологічні та методичні підходи до формування системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності та вироблення практичних рекомендацій для їх реалізації в сучасних умовах.
The article examines the methodological and practical approaches to information support system of marketing activity and develop practical recommendations for their realization in modem conditions.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/511
UDC: 658.8
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_4.pdf290,56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.