Please use this identifier to cite or link to this item:http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/510 |
Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження. |
Title: | Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи |
Authors: | Бойко, Р.В. Левчук, О.П. |
Keywords: | рекламна діяльність підприємств;рекламні кампанії |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Хмельницький національний університет |
Citation: | Бойко, Р. В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи [Текст] / Р. В. Бойко, О. П. Левчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 37-39. |
Abstract: | У даній статті розглянуті теоретичні основи рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах, основні методи
оцінки її ефективності та проблеми, які виникають в процесі розробки рекламних кампаній на сьогоднішній день. In this article considered theoretical bases of advertising activity of enterprises are in modern terms, basic methods estimations of her efficiency and problem, that arise up in the process of development of advertising campaigns for today. |
URI: | http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/510 |
UDC: | 330 |
Content type: | Стаття |
Appears in Collections: | Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.