Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/508

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, І.А.-
dc.date.accessioned2013-09-12T12:43:22Z-
dc.date.available2013-09-12T12:43:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБілик, І.А. Сучасні підходи до управління маркетингом [Текст] / І. А. Білик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 31-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/508-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні підходи до управління маркетингом.uk_UA
dc.description.abstractThe modern approaches to marketing management.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.titleСучасні підходи до управління маркетингомuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.subject.udc658uk_UA
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_1.pdf276,69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.