Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/508

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Сучасні підходи до управління маркетингом
Authors: Білик, І.А.
Keywords: управління;маркетинг;інновація
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Білик, І.А. Сучасні підходи до управління маркетингом [Текст] / І. А. Білик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 31-33.
Abstract: Розглянуто сучасні підходи до управління маркетингом.
The modern approaches to marketing management.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/508
UDC: 658
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_2_1.pdf276,69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.