Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4944

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Проблеми соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках інклюзивної освіти
Other Titles: Problems of socialization of children with disabilities within inclusive education
Проблемы социализации детей с ограниченными возможностями в рамках инклюзивного образования
Authors: Попелюшко, Роман Павлович
Popeliushko, R.P.
Качмарська, А.І.
Kachmarska, A.I.
Keywords: інклюзія;адаптація;соціалізація;інвалід;inclusion;socialization;adaptation;disabled;социализация;адаптация;инклюзия;инвалид
Issue Date: 15-Apr-2015
Publisher: ТК Меганом
Citation: Попелюшко Р. П. Проблеми соціалізації дітей з обмеженими можливостями в рамках інклюзивної освіти / Р. П. Попелюшко, А. І. Качмарська // Простір і час сучасної науки : матеріали ХІ Міжнар. наук. інтернет-конф.,15-17 квіт. 2015 р. – Київ : ТК Меганом, 2015. – С. 68-77.
Abstract: У статті аналізуються гострі проблеми з питань соціалізації та навчання дітей-інвалідів, їх адаптаційні можливості й зовнішні впливи суспільства та середовища загалом, розглянуто категоріальні верстви населення, розкрито основні принципи інклюзивної освіти та концептуальні підходи інклюзивного процесу, як найбільш ефективніші шляхи задоволення індивідуальних потреб усіх дітей.
В статье анализируются острые проблемы по социализации и обучения детей-инвалидов, их адаптационные возможности и внешние воздействия общества и среды в целом, рассмотрены категориальные слои населения, раскрыты основные принципы инклюзивного образования и концептуальные подходы инклюзивного процесса, как наиболее эффективные пути удовлетворения индивидуальных потребностей всех детей.
This article analyzes the acute problems of socialization and education of children with disabilities, their adaptive capacity and external influences society and the environment in general, considered categorical sections of the population, the basic principles of inclusive education and inclusive process of conceptual approaches as the most effective ways to meet the individual needs of all children.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4944
UDC: 371.3
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Попелюшко, Качмарська.htm27,83 kBHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.