Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/477

Можете відсканувати цей QR-код телефоном( програмою "Сканер QR-кодів" ) для збереження.

Title: Маркетингова політика в системі оптимізації стратегічної діяльності підприємств
Authors: Коваленко, С.О.
Keywords: маркетингова політика;стратегічна діяльність;промисловий маркетинг;оптимізація маркетингової політики
Issue Date: 2011
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Коваленко, С. О. Маркетингова політика в системі оптимізації стратегічної діяльності підприємств [Текст] / С. О. Коваленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 5, т. 2. – С. 65-68.
Abstract: Узагальнено перелік заходів оптимізації маркетингової діяльності промислових підприємств. Обґрунтовано оптимізацію маркетингових стратегій та маркетингової політики в умовах динамічних змін цільових ринків, формування виробничо-технологічного та ресорного потенціалів промислових підприємств.
General list of events marketing optimization industry. Grounded optimizing marketing strategies and marketing policies in terms of dynamic changes in target markets, the formation of industrial-technological and industrial potential springs.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/477
UDC: 65
Content type: Стаття
Appears in Collections:Вісник ХНУ. Економічні науки - 2011 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_2_4.pdf277,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.