Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4630
Title: Моніторинг якості навчальних досягнень учнів – 2013 : проблеми та виклики
Other Titles: Мониторинг качества учебных достижений учащихся – 2013: проблемы и вызовы
Monitoring of secondary school students’ academic performance – 2013: problems and challenges
Authors: Пасічник, Олександр
Редько, Валерій
Pasichnyk, Oleksandr
Redko, Valeriy
Keywords: моніторинг;оцінювання;тестові завдання;якість навчальних досягнень учнів;іноземні мови;навчальні програми;зміст навчання;мониторинг;оценивание;тестовые задания;качество знаний учащихся;иностранные языки;учебные программы;monitoring;academic assessment;tests;quality of students’ academic performance;foreign languages;curriculum;PISA;содержание обучения
Issue Date: Nov-2014
Publisher: Рідна школа
Citation: Пасічник О. С. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів – 2013 : проблеми та виклики / О. С. Пасічник, В. Г. Редько // Рідна школа. – 2014. – №11. – С. 14–19.
Abstract: У статті висвітлюється досвід конструювання тестів для моніторингу якості навчальних досягнень учнів 5-х і 10-х класів з іноземних мов, який відбувся в Україні наприкінці 2013 року. Пропонується конструктивно-критичний аналіз відповідності вітчизняного моніторингового дослідження міжнародним стандартам у цій галузі, аргументуються особливості добору тестових завдань, які ілюструються відповідними зразками. Зазначається, що робота над конструюванням змісту тестів дала змогу розробникам виявити деякі недосконалості організаційно-методичних положень, що визначають особливості навчання іноземних мов у школі, та запропонувати внесення обґрунтованих коректив до змісту програм з іноземних мов.
В статье освещается опыт конструирования тестов для мониторинга качества достижений учащихся 5-х и 10-х классов по иностранным языкам, который состоялся в Украине в конце 2013 года. Предлагается конструктивно-критический анализ соответствия отечественного мониторингового исследования международным стандартам в этой области, аргументируются особенности отбора тестовых заданий, которые иллюстрируются соответствующими образцами. Отмечается, что работа над конструированием содержания тестов позволила разработчикам выявить некоторые несовершенства организационно-методических положений, которые определяют особенности обучения иностранным языкам в школе, и предложить обоснованные коррективы к содержанию программ по иностранным языкам.
The authors of the article share their experience of constructing tests for monitoring of educational achievements of 5th and 10th grade students in foreign languages, which took place in Ukraine in 2013. Within the framework of the problem the authors suggest a constructive analysis of correspondence of Ukrainian monitoring to international standards in this sphere. Types of tests are illustrated in the article. It is also stated that the process of constructing tests revealed some methodological impeccabilities of teaching foreign languages at school. Thus the authors suggest corresponding amendments to school curriculum.
URI: http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/4630
ISSN: 0131-6788
Content type: Стаття
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!Pasichnyk_Monitoring_Ridna_Shkola_2014_N11.pdf513,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.